استراتژی های معاملاتی مهم روزانه
دو معامله گر بر اساس یک استراتژی وارد معامله می شوند. موقعیت ها در مسیر خود حرکت می کنند و سپس کمی عقب می نشینند. معاملهگر اول میترسد که سود خود را از دست بدهد و سودی سریع و کم به دست میآورد. معاملهگر دوم به موقعیت در حال عقبنشینی اضافه میکند و سود زیادی را ثبت میکند.
مدیریت معامله به این موضوع اطلاق می شود که شما با موقعیت پس از ورود به آن و قبل از خروج از آن چه می کنید.
برخی از فرصت های معاملاتی به اندازه کافی برای یک موقعیت "بزرگ" جذاب هستند. در معاملات دیگر، شما فقط می خواهید بر اساس یک "طمع" وارد شوید و شاید بعداً حجم بیشتری را اضافه کنید.
من به ندرت در یک معامله بازنده حجم را کاهش می دهم. من همیشه حجم را افزایش می دهم. من به موقعیت برنده ام اضافه می کنم.
کاهش میانگین برای معامله گران روزانه کار نمی کند.
کار شما پیشبینی و پیشگویی نیست، بلکه شناسایی تمایلات و سپس سواری موفقیتآمیز بر روی آنهاست.
استراتژی 1: الگوی ABCD
استراتژی 2: حرکت پرچم
هدف معامله گران حرفه ای این است که در زمان های آرام وارد معامله شوند و در زمان های بی ثبات سود خود را به دست آورند. این کاملاً برعکس نحوه معاملات آماتورها است.
پرچم در اصل یک الگوی ABCD است که بیشتر در سهام شناور پایین اتفاق می افتد.
پرچم کم و بیش یک استراتژی حرکت و اسکالپ است. اسکالپرها وقتی سهام در حال حرکت است خرید می کنند. آنها به ندرت دوست دارند در طول دوره جمع آوری (در آن مرحله انتظار و نگهداری) خرید کنند.
این فلسفه اسکالپرهای مومنتوم است: در مرحله شکست وارد شوید، سود خود را بردارید و از مسیر خارج شوید.
(ترجمه از کتاب: how to day trade for a living)
آموزش بورس مشهد، آموزش فارکس مشهد، آموزش رمز ارز مشهد، آموزش ارز دیجیتال مشهد، آموزش پرایس اکشن مشهد، آموزش معامله گری مشهد، آسا، آسا 365،